משלוח מהיר עד בית הלקוח!

תקנון משלוחים והחזרות

**מדיניות אספקה והחזרות**

 

1. **אישור עסקה ואספקה** 

   אספקת המוצרים תתבצע רק לאחר אישור התשלום על ידי חברת האשראי (במקרה של תשלום בכרטיס אשראי). חברת "מסעדן" שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר תשלום שאינו עומד בקריטריונים שלה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

 

2. **מועד אספקה** 

   בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח יבחר את המועד הרצוי לאספקה. "מסעדן" תפעל לספק את המשלוח במועד המבוקש או בסמוך לו, עם סטייה אפשרית של עד חצי שעה לפני או אחרי המועד שנקבע. במידה ויחול שינוי של יותר מחצי שעה במועד האספקה (קידום או דחייה), הלקוח יקבל עדכון טלפוני בהתאם.

 

3. **זמינות מוצרים** 

   "מסעדן" תשאף לספק את כל המוצרים בהזמנה, אך אינה מתחייבת לזמינות מלאה של כל הפריטים. ייתכן כי חלק מהמוצרים לא יהיו זמינים למשלוח בזמן סביר, גם אם צוינו כזמינים במלאי. במקרה כזה, "מסעדן" תספק רק את המוצרים הקיימים במלאי בעת הכנת המשלוח, או תחליפים בתיאום עם הלקוח, אם יבקש זאת. הלקוח לא יידרש לשלם עבור מוצרים שלא סופקו.

 

4. **אי נוכחות בעת האספקה** 

   אם הלקוח או נציגו לא יהיו נוכחים בכתובת המבוקשת בעת האספקה, המוצרים יוחזרו למחסן ויש לתאם מועד אספקה חדש ביוזמת הלקוח. במקרה זה, יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים לפי התעריפים הרלוונטיים. עם זאת, אם הלקוח יבקש להשאיר את המוצרים ליד הדלת או אצל שכן, האחריות הבלעדית על המוצרים תהיה על הלקוח.

 

5. **אי עמידה במועד האספקה** 

   אי עמידה במועד האספקה המבוקש לא תפטור את הלקוח מחובת התשלום עבור המוצרים שהוזמנו.

 

6. **שעון השרת** 

   שעון השרת של האתר יהווה ראיה מכרעת לקביעת שעת אישור ההזמנה ושעת הוצאת החשבון.

 

7. **איסוף עצמי** 

   בהזמנות לאיסוף עצמי, אם הלקוח לא יאסוף את המוצרים במועד שנקבע, ולתוקף המוצרים ייפג, "מסעדן" תספק את המוצר שנרכש למרות פג התוקף, בהתאם למדיניות החברה.

 

---

 

**מדיניות החזרות**

 

1. **בדיקת המשלוח** 

   עם קבלת המשלוח, על הלקוח לבדוק את תכולתו ולהשוותו להזמנה ולחשבונית המצורפת.

 

2. **דיווח על אי התאמות** 

   במקרה של אי התאמה או חוסר שביעות רצון מהמוצרים, על הלקוח להודיע על כך בתוך 24 שעות ממועד האספקה. "מסעדן" תטפל בהשלמה, החלפה או החזרה של המוצרים, בהתאם לצורך ולפי הוראות החוק. מוצרים שאינם מתכלים ניתן להחזיר בתוך 28 יום באריזה המקורית.

 

---

 

**ביטול או שינוי הזמנה**

 

1. **ביטול על ידי הלקוח** 

   הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה כל עוד היא לא נמצאת בשלבי הכנה לשילוח.

 

2. **ביטול על ידי "מסעדן"** 

   "מסעדן" רשאית לבטל הזמנה, בכפוף למתן הודעה ללקוח.

 

3. **זכויות הלקוח** 

   זכויות הלקוח להחזרת מוצר או ביטול רכישה כפופות להוראות החוק, לרבות חוק הגנת הצרכן, חוק המכר וחוק כרטיסי חיוב.

 

---

 

**אחריות**

 

1. **הגבלת אחריות** 

   "מסעדן" אינה אחראית לנזק כלשהו (לרבות נזק גוף, הפסד או חסרון כיס) שייגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה מרכישה או אי יכולת לבצע רכישה, בין אם נגרם הנזק עקב מעשה, מחדל או רשלנות של הלקוח או צד שלישי. זאת כולל רכישה באמצעות כרטיס אשראי ללא הסכמת בעליו, רכישה על ידי קטין או פסול דין ללא הסכמת הוריו או אפוטרופסו, או פעולות של צד שלישי באתר.

 

2. **פטור מאחריות** 

   הלקוח פוטר את "מסעדן" מכל אחריות לנזק שעלול להיגרם כתוצאה מתקלה טכנית בחומרה או בתוכנה הקשורים לאתר.

 

3. **אירועים חיצוניים** 

   "מסעדן" לא תהיה אחראית לנזק שייגרם כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כגון מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר קיצוני או כל אירוע כח עליון.

 

בברכה, 

צוות "מסעדן"

 

logo בניית אתרים